Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 ) ارسال پول

ساخت اکانت پی پال در 1 روز

ساخت اکانت پی پال در 1 روز

ساخت اکانت پی پال در 1 روز

توضيحات در مورد قوانين پي پال

ساخت هر اكانت بيش از 120 تا 125 دلار هزينه دارد؟
من اكانت رو سالم و با اطلاعات واقعي تحويل مي دم در اين زمينه 11 سال تجربه دارم و از هيچ راهنمايي دريغ نمي كنم براي اينكه اكانتش بسته نشه. همانطور كه پي پال معتبر ترين ترمينال دريافت و پرداخت پول است همانطور هوشمند و سخت گير هم هست. اگر تنها حواس صاحب اكانت نباشه و همراه باقي صفحاتش بدون وي پي ان كشوري كه اكانت پي پال اش در آنجا ساخته شده كه براي ما يكي از سه كشور سنگاپور و مالزي و فيليپين هست وارد سايت پي پال بشه اكانتش براي هميشه بسته ميشه و كاري هم نميشه كرد. اين چيزيه كه اگر در اينترنت سرچ كني مي بيني كه خيلي از شهروندان آمريكا و كانادا و استراليا و اروپا كه به كشور ديگري براي مدتي سفر كردند و از پي پال خود بدون وي پي ان استفاده كرده اند درگيرش هستند و مشكلشون حل هم نشده و پول بلاك ميشه. ضمنا پي پال به صورت رندم از اكانت ها مدرك مي خواد مثل تصوير پاسپورت تا عكس صاحب اكانت اين روال عادي هست كه در اكثر مواقع مشكلي ايجاد نميكنه و نبايد نگرانش بود چون براي من پيش آمده كه بخاطر تصوير پاسپورت يا عكس فرد اكانت freeze شده و راحت با ارائه مدرك باز شده و پول hold شده داخل اكانت آزاد شده :)
پي پال براي انتقال وجه از فرستنده كارمزد ميگيره اما از گيرنده نمي گيره در ضمن اگر شما از فروشگاه يا مراكز خدماتي كالا يا خدمتي دريافت كنيد نيازي به پرداخت كارمزد ندارد.

فرق خريد با پي پال در مقايسه با كارت نقدي يا اعتباري در 3 مورد وجود: (مزايا)

اگر با Debit Card يا CredıtCard خريدي انجام دهيد معمولا بين 24 تا يك هفته طول مي كشد كه ارائه دهنده كالا يا خدمات پول شما رو دريافت كنه يعني سيستم انتقال كندي داره مخصوصا اگر از كشور متفاوتي از خريد كنيد كه كارت شما از بانك هاي آن صادر نشده باشد (مثلا كارت صادر شده از تركيه و خريد از امريكا) اما با استفاده از پي پال پرداخت در لحظه به حساب فروشنده كالا يا خدمات مي نشيند. همين موضوع در انتقال و دريافت پول از شما به درگراني كه اكانت پي پال دارند هم اتفاق مي افتد.
امنيت خريد و انتقال پول در پي پال قابل مقايسه با كارت هاي بانكي نيست. در خريد يا دريافت و پرداخت پول شما در پي پال تنها كافيست آدرس ايميل پي پال كسي كه مي خواهيد برايش پول واريز كنيد را بدانيد و اگر قرار باشد كسي پولي براي شما واريز كند تنها تنها آدرس ايميل پي پال خود را به او مي دهيد و در هر دو مورد هيچ نيازي به رد و بدل شدن اطلاعات ديگر نيست.
چنانچه از خدمات دريافت شده يا كالاي خريداري شده از هر كسي و هر سايتي رضايت نداشته باشيد مي توانيد در اسرع وقت با باز كردن تيكت از او با توضيح كامل شكايت كنيد تا پي پال بين شما داوري كند و چنانچه حق را به شما بدهد پول شما به حسابتان بر مي گردد.

(معايب):

به طور معمول پي پال درصد كارمزد بيشتري از پرداخت كننده بابت خدماتش دريافت مي كند.


نكته مهم:

ما در خدمات خود هميشه پشتيبان و مشاور شما خواهيم ماند و نكات پيش فرضي وجود دارد كه بهتر است از قبل به آنها آگاهي داشته باشيد:

بطور كلا باز كردن هر حساب و اكانت پي پال حتي اگر يكي از سناتورهاي آمريكا باشيد ممكن است به دليل سياست محدود كردن رندوم اكانت ها و درخواست اطلاعات هويتي مثل صفحه اول پاسپورت يا عكس شخصي شما يا نقص اطلاعات و درخواست آن مانند پرينت يك صفحه از حساب بانكي يا شماره تلفن (كه من در تامين اين مدارك به شما كمك خواهم كرد و نگران نباشيد)
اشتباه شما مانند وارد شدن با آي پي غير از كشوري كه اكانت شما در آنجا ساخته شده اكانت شما محدود شود. اين موضوع را هم مي توان از پي پال پيگيري كرد اما پي پال در باز كردن اين اكانت ها و آزاد كردن پول داخل آن به شدت سخت گير است (اين موضوع را مي توانيد با يك جستجوي ساده در اينترنت به دفعات براي حتي مردم بومي كشورهاي بلوك غرب ببينيد)
گاهي نقل و انتقالات بزرگ و يا حتي كوچك اما از نظر پي پال با مبدا يا مقصد مشكوك، ميتواند اكانت را محدود كند پس اگر مي توانيد با هر كسي تركش نداشته باشيد.
 گاهي اكانت شما محدود مي شود تا توضيحي راجع به تراكنش از شما از طريق پي پال پرسيده شود.

توجه: ما اكانت را به طور كاملا سالم و تاييد شده به شما تحويل مي دهيم و در ادامه راه همواره پشتيبان و راهنماي شما خواهيم بود اما مسئوليتي در قبال محدود شدن اكانت شما پس از تحويل سالم و كامل به شما نخواهيم داشت.

افزايش درآمد با ايجاد يك حساب پي پال براي افراد در 2 سال آينده
افزايش تقاضا براي پرداخت هاي آنلاين: با افزايش روز افزون مردم و خريد و تجارت آنلاين، تقاضا براي روش هاي پرداخت امن و راحت همچنان رو به افزايش خواهد بود. پي پال يك پردازشگر پرداخت معتبر و قابل اعتماد است كه توسط ميليون ها تاجر در سراسر جهان پذيرفته شده است. در نتيجه، افرادي كه حساب هاي پي پال ايجاد مي كنند، مي توانند به طيف وسيع تري از كالاها و خدمات دسترسي داشته باشند.
رشد اقتصاد فريلنسري و گيگ: اقتصاد فريلنسري و گيگ به سرعت در حال رشد است و بسياري از فريلنسرها و كارگران گيگ از PayPal براي دريافت وجه از مشتريان استفاده مي كنند. همانطور كه اقتصاد مستقل و گيگ به رشد خود ادامه مي دهد، تقاضا براي حساب هاي پي پال نيز افزايش مي يابد.
گسترش به بازارهاي جديد: پي پال دائماً در حال گسترش به بازارهاي جديد است و آن را به گزينه اي در دسترس تر براي مردم در سراسر جهان تبديل مي كند. با در دسترس تر شدن پي پال، افراد بيشتري مي توانند حساب ايجاد كنند و شروع به كسب درآمد كنند.
افزايش استفاده از پرداخت هاي موبايلي: استفاده از پرداخت هاي موبايلي در حال افزايش است و پي پال يكي از بازيگران اصلي بازار پرداخت هاي موبايلي است. همانطور كه افراد بيشتري از گوشي هاي هوشمند خود براي پرداخت استفاده مي كنند، تقاضا براي حساب هاي PayPal افزايش مي يابد.
ويژگي ها و مزاياي جديد: پي پال به طور مداوم ويژگي ها و مزاياي جديدي را به پلتفرم خود اضافه مي كند. اين ويژگي ها و مزاياي جديد مي تواند PayPal را براي افرادي كه به دنبال راه هايي براي كسب درآمد هستند به گزينه اي جذاب تر تبديل كند.
به طور كلي، انتظار مي رود كه تقاضا براي حساب هاي پي پال طي 2 سال آينده به ميزان قابل توجهي افزايش يابد. در نتيجه افرادي كه حساب هاي پي پال ايجاد مي كنند فرصت خوبي براي كسب درآمد خواهند داشت.

علاوه بر موارد فوق، چندين راه خاص وجود دارد كه افراد مي توانند با ايجاد حساب پي پال كسب درآمد كنند:

فروش كالا يا خدمات آنلاين: افراد مي توانند از PayPal براي فروش كالا يا خدمات آنلاين از طريق وب سايت، وبلاگ يا صفحات رسانه هاي اجتماعي خود استفاده كنند.
فريلنسينگ يا انجام كار كليكي: افراد مي توانند از PayPal براي دريافت دستمزد خود از كارفرمايان شان براي كار آزاد يا كار كليكي استفاده كنند.
تكميل نظرسنجي‌ها يا وظايف آنلاين: تعدادي وب‌سايت و برنامه وجود دارد كه براي تكميل نظرسنجي‌ها يا كارهاي آنلاين پاداش ارائه مي‌دهند. اين جايزه ها را مي توان با پول نقد پي پال بازخريد كرد.
شركت در برنامه هاي پرداختي به كليك (PTC): برنامه هاي PTC وب سايت هايي هستند كه براي كليك بر روي تبليغات به كاربران پول پرداخت مي كنند. در حالي كه درآمد حاصل از برنامه هاي PTC معمولاً اندك است، آنها مي توانند در طول زمان اضافه شوند.
ارجاع دوستان به پي پال: پي پال يك برنامه ارجاع ارائه مي دهد كه به كاربران براي ارجاع دوستان به اين سرويس پول پرداخت مي كند.
با استفاده از اين فرصت ها افراد مي توانند با ايجاد حساب پي پال كسب درآمد كنند.


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1402/8/17  | ۲۲ | نویسنده : alirezajuly |

ساخت اكانت پي پال در 1 روز

 

آيا مي‌خواهيد يك اكانت پي پال با هويت واقعي، آدرس واقعي و حساب بانكي واقعي داشته باشيد تا بتوانيد به راحتي خريد كنيد، پول ارسال و دريافت كنيد و به تجارت آنلاين بپردازيد؟


من مي‌توانم در عرض 1 روز به شما كمك كنم تا يك اكانت پي پال رايگان ايجاد كنيد.


با من همراه باشيد تا مراحل زير را طي كنيد:


ارائه اطلاعات شخصي خود مانند نام و نام خانوادگي و تاريخ تولد


يك روش پرداخت انتخاب كنيد


بعد از تاييد حساب پي پال خود، مي‌توانيد از پي پال براي انجام هر كاري كه مي‌خواهيد استفاده كنيد.


هزينه خدمات من فقط 150 دلار است كه  120 دلار آن هزينه تهيه و تاييد مدارك، شماره تلفن و آدرس و كارت اعتباري شما مي شود كه همه توسط پي پال راستي آزمايي مي شوند شما مي شود.


مايلم با ساخت اكانت واقعي با هويت خودتان و مدارك اصل براي كساني كه نياز به اكانت واقعي پي پال دارند براي دريافت پول از سايت هاي كسب درآمد و همچنين دريافت و پرداخت از و همچنين خريد هاي اينترنتي بدون نياز به واسطه كمك كنم.


براي ثبت نام، همين الان با من تماس بگيريد يا پيام بگذاريد. (مدت اين پيشنهاد ارزان محدود است)


ارسال پيام در واتساپ: 905357119118+


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


تاریخ : 1402/8/17  | ۲۲ | نویسنده : alirezajuly |
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.